Feel24 ønsket å få bedre kontroll over hvordan innmeldingsprosessen fremstod for sine nye medlemmer, og kontaktet Devos for bistand.
Kim Grytøyr
Feel24 har over 30 treningssentre spredt over hele Nord-Norge. Som en av de større treningssenterkjedene i Norge ønsket de å forbedre opplevelsen deres nye medlemmer får ved tegning av medlemskap via deres nettside. De kontaktet Devos, som gladelig tok på seg utfordringen.
Etter noen ukers jobb var den første versjonen klar. Denne bestod av:
Etter at brukeren hadde valgt senter og medlemskap, samt fylt inn kontaktinformasjon, ble vedkommende sendt videre til medlemssystemet til Feel24 som overtok prosessen derfra.
Straks denne første versjonen var på plass gikk vi i gang med den neste versjonen. Denne skulle integreres helt med medlemssystemet til Feel24 slik at nye medlemmer ikke får opplevelsen av å hoppe mellom systemer. Kortversjonen av det som ble lagt til i neste versjon er som følger:
Vi har i dette prosjektet benyttet oss av:
I tillegg har vi skrevet en hel del kode for å integrere nettsiden mot:
Nøkkelordet for denne jobben har vært integrasjoner. Det passer Devos helt ypperlig, da det er et av de områdene vi har best kompetanse på. I tillegg storkoser vi oss med kombinasjonen Next.js, Prismic.io og Vercel.
Det har vært et spennende prosjekt, og vi vil jobbe videre med Feel24 for å forbedre opplevelsen for deres nye medlemmer.